منتديات بساتين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)

2 مشترك

من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  Empty من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)

مُساهمة من طرف zouhair eddaraki الأحد 27 فبراير 2011 - 22:50

السلام عليكم
أول موضوع ليا فى هذا القسم

ربنا يسهل وأبقى ضيف خفيف عليكوا ونكتى متبقاش قديمة
سأقدم النكت على هيئة مجموعات كل مجموعة 8 نكت
يالله نبتدى

المجموعة الأولى (متجدد)

1_ 2 محششين واحد بيقول للتانى هوا يحصل ايه يا جدع لو الواحد قام من النوم الصبح التقى نفسه ميت.......
رد التانى بس يا جدع متقولش كده والله الواحد كان اتشل فيها
 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5

2_ واحدة وحشة قوى بتقول لجوزها مبتعمليش ليه زى ما أبو محمد بيعمل مع أم محمد...
قال لها بيعمل ايه يا وليه .....
قالت له بيدلعها بيقولها بحبك يأخدها السيما
قال لها خلاص يا ولية أنا مستعد أعمل زى أبو محمد (بس أم محمد هتوافق)
 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5

3: حدث بالفعل في دمياط

[size=21]واحد من الناس مات وقرر الناس انهم يصلوا عليه ركعتين قبل صلاة الجنازة ودخلوا راجل كبير من الناس يصلي بيهم....
الرجل طاعن في السن وخاف بعض الناس انه يغلط في الصلاة
لكن الحمد لله الراجل صلي زي الفل الركعة الاولي والتانية
وفي نهاية الركعة التانية وقبل ما يسلم مباشرة لف وشه ناخية الناس وراح قايل لهم
(الا صحيح يا أخوانا هوا كيلو البصل بكام ب 30 قرش ولا ب 35 في ناس بتقول ب 30 وناس بتقول ب35 والواحد معدش عارف يصدق مين) من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5
[/size][size=16] من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5[/size][size=16] من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5

[size=21]4_واحد بيقول لابوه يا بابا أنا عايز اتزوج مني بنت جارتنا اللي تحت منا ...

الأب قال لابنه يا ابني انا كنت اعرف امها وممكن تطلع أختك شوف لك واحدة تانية......

قاله خلاص جوزني رشا بنت جارتنا اللي فوق مننا ......

الأب قال لابنه برضه دي كنت أعرف أمها وممكن تطلع أختك....

الابن قعد يبكي وأشتكي لأمه .....

قالت له اتجوز اللي أنت عايزه هوا أصلا مش أبوك.... من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5

5:
5 افراد دخلوا يصلوا العشاء وهما مستعجلين ومحدش لحق يعرف هما في الركعة الكام....
فقام واحد ناصح منهم سأل اللي جمبه هما في الركعة الكام من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5
رد التاني .......والله ما أعرف  من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5
رد الثالث........انتوا بتتكلموا في الصلاة  من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5
رد الرابع........والله ولا واحد فيكم صلاته مقبولة  من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5
رد الخامس.....الحمد لله انا متكلمتش من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5

6_واحد بيقول لواحد صاحبه انا عايزك تجاوبني بصراحه
قال له وماله
قال له الاغلي عندك ابوك ولا كيلو اللحمة
قال له عيب عليك يا جدع
والله شوية الشوربة احسن من امه من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5

7_واحد صعيدى حطوه علي جهاز كشف الكذب وقالوا له أوعى تكذب لو كذبت اللمبة هتنور....
فهمت قال لهم ايوة فهمت (قامت اللمبة منورة)  من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  5

8_ واحدة وحشة قوى بتقول لجوزها تحب أظهر على مين واستخبى من مين ...جوزها قرفان منها قوى
قال لها :أظهرى على كل الناس واستخبى منى أنا من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  Heh من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  Heh من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  Heh

وفى انتظار الردود من أجل التثبيت

[/size]
[/size]
zouhair eddaraki
zouhair eddaraki
النائب العام
النائب العام

المزاج :  من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  1210
تاريخ الميلاد : 28/11/1991
مستوي تعليمي : t.c
نقاط التميز : 2161889647
احترام المنتدى :  من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  331010
عارضة الطاقة :
 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  Left_bar_bleue55 / 10055 / 100 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  Right_bar_bleue

من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  Empty رد: من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)

مُساهمة من طرف aitlahcen.abdellatif الإثنين 28 فبراير 2011 - 15:22

من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  78018
aitlahcen.abdellatif
aitlahcen.abdellatif
المدير العام
المدير العام

المزاج :  من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  310
تاريخ الميلاد : 05/05/1992
مستوي تعليمي : bac
نقاط التميز : 2164664647
احترام المنتدى :  من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  111010
عارضة الطاقة :
 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  Left_bar_bleue100 / 100100 / 100 من القلب......متجدد ( تم اضافة المجموعة ال17)  Right_bar_bleue

- مواضيع مماثلة