منتديات بساتين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اي حد محتاج لمنتجات افون باسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة فيها اهلا وسهلا

2 مشترك

اي حد محتاج لمنتجات افون باسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة فيها اهلا وسهلا  Empty اي حد محتاج لمنتجات افون باسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة فيها اهلا وسهلا

مُساهمة من طرف amr design الجمعة 11 مارس 2011 - 18:28

مساء الخير عليكم جميعا: يا جماعة اي حد محتاج اي منتج من منتجات شركة افون لمستحضرات التجميل بس يكون في الاسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة ودي طبعا لاي حد في مصر يتفضل يسالني وانا تحت امروه حاجاوبه او يتواصل معايا بالدخول علي الفيس بوك (منتجات أفون بأسكندريه) او يبعتلي علي علي الميل الخاص بي (avonalex4444@yahoo.com )

مع العلم ان الشركة بها مستحضرات التجميل (بارفانات - مكياجات - سبرايهات - كريمات وجه -كريمات قدم - كريمات للعنايه بالجسم -كريمات للعنايه بالعين - شامبوهات - حمامات كريم للشعر - منتجات للاطفال )

ياريت كلنا نفيد بعض بالمعلومات واتمني التواصل علي الفيس بوك او علي الميل الخاص بي واسفة للتطويل والسلام عليكم ورحمه الله وبركاتوه
amr design
amr design
عضو مؤسس
عضو مؤسس

المزاج : اي حد محتاج لمنتجات افون باسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة فيها اهلا وسهلا  Dl310
تاريخ الميلاد : 21/02/1993
مستوي تعليمي : ghjkhkhg
نقاط التميز : 2161982647
احترام المنتدى : اي حد محتاج لمنتجات افون باسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة فيها اهلا وسهلا  111010
عارضة الطاقة :
اي حد محتاج لمنتجات افون باسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة فيها اهلا وسهلا  Left_bar_bleue50 / 10050 / 100اي حد محتاج لمنتجات افون باسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة فيها اهلا وسهلا  Right_bar_bleue

اي حد محتاج لمنتجات افون باسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة فيها اهلا وسهلا  Empty رد: اي حد محتاج لمنتجات افون باسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة فيها اهلا وسهلا

مُساهمة من طرف zouhair eddaraki السبت 19 مارس 2011 - 14:10

اي حد محتاج لمنتجات افون باسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة فيها اهلا وسهلا  476868
zouhair eddaraki
zouhair eddaraki
النائب العام
النائب العام

المزاج : اي حد محتاج لمنتجات افون باسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة فيها اهلا وسهلا  1210
تاريخ الميلاد : 28/11/1991
مستوي تعليمي : t.c
نقاط التميز : 2161982647
احترام المنتدى : اي حد محتاج لمنتجات افون باسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة فيها اهلا وسهلا  331010
عارضة الطاقة :
اي حد محتاج لمنتجات افون باسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة فيها اهلا وسهلا  Left_bar_bleue55 / 10055 / 100اي حد محتاج لمنتجات افون باسكندريه او عايز يستفسر عن اي حاجة فيها اهلا وسهلا  Right_bar_bleue

- مواضيع مماثلة